Program obrazovanja za stjecanje mikrokvalifikacije internetski marketing i brendiranje se bavi oglašavanjem proizvoda i usluga putem Interneta. Zbog velike popularnosti Interneta i mogućnosti izravnog kontakta sa korisnicima Internet marketing se razvio u jedan od najvažnijih oblika promocije proizvoda i usluga i marketinga općenito. Mogućnost promjena i prekida kampanja te brza vidljivost rezultata kampanje značajni su faktori pri promocijskog miksa.
Kompetencije koje polaznik stječe završetkom programa:
- razlikovati specifičnosti kanala digitalnog marketinga
- odrediti pravilnu društvenu mrežu ovisno o proizvodu i/ili usluzi
- pripremiti ključnu informaciju u obliku sažete vijesti koju treba objaviti i/ili dijeliti
- izraditi oglas u skladu s različitim kanalima digitalnog marketinga
- pratiti učinak oglašavanja
- stvoriti uvid u poziciju konkurentskih proizvoda/usluga u odnosu na vlastite proizvode/usluge
- pisano i usmeno komunicirati slijedeći poslovne standarde u pisanoj i usmenoj komunikaciji
- voditi pregovore u skladu s poslovnim bontonom i pravilima poslovne komunikacije
Moduli:
- Marketinška komunikacija u online poslovanju
- Internetska marketinška kampanja u svrhu promocije i brendiranja
Program osposobljavanja
Trajanje: 225 sati
Literatura
Osigurana