Program obrazovanja za stjecanje mikrokvalifikacije internetski marketing i brendiranje se bavi  oglašavanjem proizvoda i usluga putem Interneta. Zbog velike popularnosti Interneta i mogućnosti izravnog kontakta sa korisnicima Internet marketing se razvio u jedan od najvažnijih oblika promocije proizvoda i usluga i marketinga općenito. Mogućnost promjena i prekida kampanja te brza vidljivost rezultata kampanje značajni su faktori pri promocijskog miksa.

Kompetencije koje polaznik stječe završetkom programa:
  • razlikovati specifičnosti kanala digitalnog marketinga
  • odrediti pravilnu društvenu mrežu ovisno o proizvodu i/ili usluzi
  • pripremiti ključnu informaciju u obliku sažete vijesti koju treba objaviti i/ili dijeliti
  • izraditi oglas u skladu s različitim kanalima digitalnog marketinga
  • pratiti učinak oglašavanja
  • stvoriti uvid u poziciju konkurentskih proizvoda/usluga u odnosu na vlastite proizvode/usluge
  • pisano i usmeno komunicirati slijedeći poslovne standarde u pisanoj i usmenoj komunikaciji
  • voditi pregovore u skladu s poslovnim bontonom i pravilima poslovne komunikacije
Moduli:
  • Marketinška komunikacija u online poslovanju
  • Internetska marketinška kampanja u svrhu promocije i brendiranja
null

Početak nastave

Split: 07.10.2025.

Zagreb: Upisi u tijeku

null

Uvjeti za upis:

  • cjelovita kvalifikacija na razini 4.2.
  • poznavanje rada na računalu
  • minimalno 18 godina života

Ikona dokument

Dokumenti potrebni za upis:

  • svjedodžba o završenom stupnju obrazovanja
  • rodni list (izvadak iz matične knjige rođenih)
  • domovnica
  • mala fotografija
  • OIB

Program osposobljavanja
Trajanje: 225 sati

Literatura
Osigurana